خدمات پس از فروش و پشتیبانی
📦 اطلاعیه مهم در خصوص خدمات پس از خرید و بررسی کالا
مشتری گرامی،
با سپاس از اعتماد و خرید شما از فروشگاه ما، خواهشمندیم توجه فرمایید طبق قانون تجارت الکترونیک، پس از دریافت کالا، شما تا ۷ روز کاری فرصت دارید تا محصول را بررسی نموده و در صورت وجود هرگونه ایراد یا مغایرت، موضوع را به واحد پشتیبانی اعلام نمایید.
🔹 درصورت خرید کالاهای فاقد گارانتی، محصول قبل از ارسال بهصورت کامل و دقیق زیر دوربین مداربسته تست میشود تا از سلامت و عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل گردد، سپس برای شما ارسال خواهد شد.
🔹 پس از پایان مهلت ۷ روزهی بررسی، در خصوص کالاهای فاقد گارانتی، مسئولیت خدمات و پیگیریهای بعدی از عهدهی فروشگاه خارج است. با این حال، شما میتوانید برای رفع ایراد یا تعمیر، از مراکز خدماتی و تعمیراتی معتبر در سطح شهرستان خود کمک بگیرید.
🔹 در مورد کالاهایی که دارای گارانتی معتبر هستند، پس از اتمام مهلت تست، ارائهی خدمات پس از فروش از طریق نمایندگیهای رسمی شرکت سازنده در شهرستان ها یا پایتخت انجام خواهد شد.
🔹 در عین حال، ما همواره در راستای حل مشکل شما، در هر زمینهای، آمادهی ارائهی مشاوره، راهنمایی و کمکهای تخصصی توسط تیم پشتیبانی خود میباشیم.
هدف ما ارائهی تجربهای مطمئن، شفاف و دلپذیر از خرید مجازی برای شماست 🌿
با احترام و سپاس
🛒 تیم پشتیبانی فروشگاه مستر ابزار اهواز